Sunday 17 November 2013

Terapi Hati...?

Assalamualaikum....


minggu yang tak berapa baik untuk aku kot..
upside down rasa
bukan gangguan perasaan..tapi still bermain dengan emosi
ulang alik hospital is not a good sign i guess
tambah-tambah untuk manusia macam aku
haha..(ok..tak kelakar buat orang risau camni)

entahlah
dalam kelam kabut macam ni
hobi lama..or should i call name it as obsession datang balik
rasa nk menulis balik dalam metafora dan hyperbola yang abstrak
tapi..i'm not so good in words
sebab kadang-kadang(giler kau kadang2?most of da time okeyh?)
aku jujur..

so..instead of menulis bahasa ala2 usman awang,a.samad said
or ayat urban macam fynn jamal,hlovate
aku prefer luah perasaan wat paper crafting

paper crafting..
bagi aku bukan hobi,tapi aku obses pada kertas kaler2,corak2,pelik2..
(tak caya tanya adik aku..haha)
kadang aku kumpul dan simpan je...tambah2 bila otak dan hati aku lebih tertarik pada benda lain(buku,blog or pape je yang boleh buat aku ralit)
sebab tu aku kata aku obses,tak plan nak wat pape pun but still kumpul dan simpan

dan bila otak aku stabil..tapi hati aku ni kuat sgt memberontak
aku perlu something yang boleh baut aku ralit
ralit bukan sebab aku khayal ke apa..
just..ralit...ralit dari rasa apa yang sebenarnya aku dok pikiaq

hu..so..i just crafting again



ni bukan idea sendiri...aku guna template dari  sini
tapi instead of print or save template tu..aku jadi derhaka sikit..ubah saiz..huhu



time cutting meng cutting(??)
potong lagi sikit
dan hasil kederhakaan itu

 maka,mangsa yang akan simpan hasil kederhakaan itu haruslah encik pilot kapsul kecil aku..haha
tapi...kena touch up sket...so menderhaka lagi sekali..kecikkan je..jadi mini in size...nampak comel sket

selepas di touch up dan menderhaka level tinggi

yeay!encik pilot suka..

haha..motif sgt printscreen kan...=P

dan  memang ralit pun buat paper crafting ni
at least,ada jugakla benda2 perempuan yang berjaya mama aku turunkan kat aku
cuma nya,aku memang jenis suka menderhaka bab2 camni



btw...doakan aku...aku tak perlu kot mintak korang doa yang baik baik sebab doa tu memang dah untuk benda baik je...otak aku tak penat lagi menyambung neutron2 dan transmit ke hati aku yang all is well..n hoping so..ALL IS WELL Inshaa Allah..

No comments:

Post a Comment