Friday 28 February 2014

Tanpa Tajuk

Assalamualaikum
Salam Jumaat


dah dekat seminggu ni aku tak larat
abaikan yang sakit-sakit penat sejak balik
aku ada janji nak jumpa orang
dan aku larat gagahkan sehari je
tapi...bukan rezeki nak jumpa itu hari
petang tu rasa dah kebah sikit
masuk pagi lain aku dah start rasa sakit kepala merinding
fail nak bangun pagi jangan cerita la

giler tak kurus?makanan sepinggan,suku pun tak luak

ini bukan cerita reka-reka sakit
ini kalau dah kawin mau laki layan anak,layan diri sendiri
haha!

sakit bukan kita mintak kan..

aku bukan tulis mintak simpati...cuma...aku nak mintak maaf kalau ada yang terasa hati
janji tak datang,mintak manja tak larat nk layan..

aku tau ada yang bakal tak suka..well,kalau sihat pun tak tentu jadi feberet kan

aku pun mintak sihat jugak ni.....=)



No comments:

Post a Comment