Sunday 7 April 2013

Kuantan-Terengganu-Kelantan-Kuantan(2)

Assalamualaikum..

Kabare?Waras?
hah,ok la tu kalau waras..confirm la tak gila..ekeke

sebenarnya nak tulis entri pasal menda lain
tapi..sedang2 merepek tu..tetiba stuck
haish.

Dan memandangkan gambar2 cuti2 sambil belajar aku tu still ada lagi yang aku tak upload,tatau nak sumbat katne..jadi...koranglah mangsa aku suh tengok

dah..takyah nak nyorok,buat2 pejam mata ke hapa..




terengganu ni banyak pulau..aku snap2 je pulau2 sekitar..nama nye jangan tanya la..hu

seterusnya
jeng..jeng..


giler x lawa??

hah,ni baru "shine bright like a diamond"
tapi,



Subhanallah..kan?

aku suka gambar ni:



moments of ours~~
(sweet tak i??~~)





tapi..feberet aku tetap yang ni:
comey tak saya kak Ton?

pui..mak jemah comel lagi!




No comments:

Post a Comment