Thursday 28 February 2013

Penangan I.A.D;Lisa Dan Beto

Assalamualaikum
~jawab..jangan tak jawab~



Owh Lisa Surihani..apsal lah hang comey sangaaaat...

Owh Beto..apsal lah hang sweet sgt....
(tiap kali tengok Beto berlakon mesti teringat Cik Fatin Nasuha...hihi)

I.A.D
itu ialah singkatan bagi ISTANBUL AKU DATANG
(ini filem ye...Istanbul tu nama tempat,bukan nama orang..kang ada plak yang tukang jawab.."ye,mana ko?")

dan gara-gara I.A.D ni lah..tetiba tekak aku nak makan Maggi Asam Laksa
semua gara-gara scene yang comel and kelakar habis ni



"mana dapat maggi asam laksa?"
err.................(sambung makan)
"ala..nanti saya gantilah balik"
"maggi asam laksa....cuma boleh dapat kat Malaysia!!!"
Dian pun apa lagi..selamba bangun dan makan lagi maggi tu betul2 depan Haris
hah..amek kau...........


dan trademark Haris..
"jangan biadap..."sambil kutip semua stok makanan dia..ahahaha



sebab melayan cerita ni sangatlah..
maka,dengan semangat waja nya,
aku pun bersiap lah p cari jugak Maggi Asam Laksa even dah pukul 10 malam
teringin punya pasal..

so,inilah dinner aku malam ni..

jemput makan korang...


lagi layan Istanbul Aku Datang...
Weh,apsal lah cerita ni sanngaaaaattttttla comel...hadoi!


PEACE,YO!SALUTE!

No comments:

Post a Comment